وقت تفریح
وقت تفریح
اینجا همه چی پیدا میشه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وقت تفریح و آدرس tafrihkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

 کشور آمریکا صاحب 4.186.778 فوتبالیست و 24.472.778 نفر شاغل در زمینه فوتبال است که 200 مربی با پرداخت 595 دلار فرصت پیدا کردند تا شنونده صحبتهای مربی پرتغالی باشند . مربی پرتغالی در این کلاس بدون حضور دوربین ها ، چهره صمیمی خود را بروز داد و به تمجید ویژه ای از خوزه مورایس ، یکی از دستیارانش پرداخت . 

وی به برخی سوالها پاسخ داد . مثلا در این باره که نظرش در مورد تقابل با پورتو ، چلسی و ایننتر در آینده چیست :" حس جالبی است . در بازیهای دیگر دوست دارم آنها برنده شوند . تقابل با آنها باعث می شود که در حریم شخصی خودم چیزی دچار مشکل باشد . " 
وی همچنین در مورد اهدافش برای فصل آینده با رئال مادرید گفت :" امسال می خواهیم لالیگا و چمپیونزلیگ را ببریم ، به خصوص تورنمنت دومی که دو سال پیاپی در مرحله نیمه نهایی آن اوت شدیم . "
مربی پرتغالی در مورد علل موفقیتش هم گفت :" دلایل فنی ، هدایت تیمی ، علاقه ، متد کاری و ... یک یا دو دلیل به تنهایی مفهومی ندارد . مسائل زیادی دخیل هستند . " 
در ادامه به تشریح برخی دلایل موفقیت مربی پرتغالی از زبان خودش می پردازیم . 
 
نقش فعال به عنوان رهبر تیم
"می خواهم که بازیکنان همیشه در حال تفکر باشند ، از نظر عقلی پر هیجان باشند و آماده هر گونه واکنشی از سوی من باشند تا بفهمند که برای اتفاقی که برای گروه افتاده ، من چگونه می توانم واکنش نشان دهم . باید حس کرد که گروه همیشه نیرومند است چرا که باید از نظر ذهنی ، فعال و پویا باشد . "
 
روابط مدیریتی با باشگاه و ایده کاری
"گروه چیزی است که می توان کنترلش کرد اما مظورم این نیست که به طور کامل باشگاه را تحت کنترل داشته باشیم . اغلب می گویم که من حتی کنترل خانه ام را هم به همسرم می سپارم ، پس کنترل باشگاه در مخیله ام هم نمی گنجد . نه قدرتی دارم و نه می خواهم داشته باشم . اما وقتی که می بینی که چه تاثیری روی فلسفه باشگاه گذاشته ای ، زمانی است که می فهمی که همه در یک جهت حرکت می کنیم . نمی گویم که همیشه فرضیه هایم درست هستند . روی من به تمامی کسانی که اشتباهاتم را گوشزد می کنند گشوده است و دوست دارم که فکر کنم و بازنگری داشته باشم . اما وقتی که ایده هایت روی باشگاه تاثیر بگذارند ، همه چیز آسان تر می شود . " 
 
هوش حسی برای پیکار با فشار
"در چنین باشگاه هایی فشار همیشه هست و باید یاد گرفت که چگونه با آن زندگی کرد و از آن درس گرفت چرا که درون و بیرون زمین باید با آن مواجه شوی . من مشکلی برای برون ریزی احساساتم ندارم : این که یک بازیکن را ببوسم ، با او گریه کنم ، از او انتقاد کنم و .... این ها همه بخشی از یک خانواده هستند . بسیاری از چیزها را از همسرم یاد گرفته ام چرا که او به شکل مناسبی با بچه هایش کنار می آید . " 
 
خاطرات خوب با بازیکنان
"من به شکل مثبتی با بازیکنان رورسات هستم . با هم تجربیاتمان را تقسیم می کنیم ، از هم انتقاد می کنیم و ایده ها را برای بهبود وقایع با هم در میان می گذاریم . وقتی می گویم که تا همیشه ، باعث می شود که تا همیشه با هم باشیم . من بازیکنان در چلسی ، پورتو و اینتر داشته ام و نمی توانم بگویم که بازیکنان سابقم هستند چرا که همچنان بازیکنان من هستند . آنها هم از من به عنوان مربی سابقشان یاد نمی کنند ، می گویند که مربیمان . این دائمی است . "
 
دقت به جزئیات در کار
"این جا همه همکاران من را می بینید (اشاره به کارانکا ، لورو ، فاریا ، کمپوس ، لوزانو ، مورایس و لالین ، دستیارانش) ، همه با پیراهن زرد که کمی کثیف شده آمده اند اما این خواست خودم بود چرا که همه باید بدانند که مربیان چه کسانی هستند . یک بازیکن نمی تواند در یک جلسه تمرینی گیج شود و توپ را به یک مربی پاس بدهد . ما باید طور دیگری نگاه کنیم . ما مثل مامور راهنمایی و رانندگی هستیم اما مهم است که در هر تمرین تمامی اتفاقات درست رخ دهد . " 
 
هر عضو ضروری است
"من مربی هستم اما این مهم نیست . ما همه به عنوان یک تیم کار می کنیم ، با هم در کارها شرکت می کنیم و هر لحظه در کنار هم هستیم . من این تصویر را به شما نشان می دهم (تصویر مورینیو در حال بوسیدن ایکر) که یک بازیکن که کاپیتان تیمم هست ، می بوسم . این بازی مربوط به فینال کوپاست که هیجانات در آن زیاد بود . وقتی که به سبک کار فکر می کنم ، به نظرم می آید که این تصویر خیلی پرمفهوم است . من با بازیکنانم خیلی احساسی هستم ، چه از نظر خوب چه از نظر بود . از بوتراگوئنو و پاردزا گرفته تا خاوی کول ، مسئول حراست تیم و چندو ، بیل گیتس ما و متخصص کامپیوترمان . همه باید در یک جهت حرکت کنند . روابط بین مناطق و بخش های مختلف خیلی کلیدی است . وقتی مشکلی پیش می آید ، مهم این است که همه قطعات منسجم باشند . " 
 
روحیه دادن به بازیکنان
"از من در مورد روحیه دادن به بازیکنان پرسیده شده است . بی تردید انگیزه دادن خیلی مهم است . این یک موتور محرک است ، نه چیز دیگر . کلیدی است که روحیه دادن به بازیکنان همیشه نمود پیدا کند . "
 
تاثیر نگرفتن از کسی
"جز پدرم ، هیچ معلمی نداشتم . بیشتر از بازیکنان یاد گرفتم تا مربیان . از نقاط قوتم استفاده کردم تا نقاط ضعفم را بپوشانم . نمی توان باعث ایجاد مغایرت میان بازینان و ایده های بازی شد . در ابتدا باید سبک و ایده را تعیین کرد . از ایده ها می توان تمرینات را تعیین کرد . اول ایده و فلسفه مهم است و بعد تمرین . "
 
ایجاد چهره منفی برای صلاح گروه
"تصویری که از خود ساطع می کنید باعث می شود که مسئولیت کامل روی دوش شما بیافتد . باید بدانید که اگر خود را از گروه جدا کنید و مثل بقیه رفتار کنید ، در میان افراد تاثیر منفی می گذارد . اگر جور دیگری باشید شاید مردم شما را بد ببینند اما افراد خودتان حس مثبتی پیدا می کنند . وقتی لیدر یک تیم هستید نباید این را فراموش کنید . به من نگاه کنید . برایم مهم نیست که مردم چه فکری می کنند ، برایم مهم است که افراد خودم چه دیدگاهی دارند . " 
 
بررسی کردن نقاط قوت تیم 
"اینتر در سن سیرو به سیه نا باخته بود اما در دقیقه 94 شرایط را برگردانیم . بازی دیوانه واری بود اما به سبک بازیکنان و جو تیمی افتخار کردم . پس از آن بازی ، توانستیم که خیلی نیرومند شویم . پس از آن هواداران همیشه با ما بودند و دو سال در خانه نباختیم . "

نظرات شما عزیزان:

matin.z
ساعت11:19---13 مرداد 1391
کدوم روزا میگی؟ها؟با دست نشون بده.یالااااااااااااااااااااااا

matin.z
ساعت9:44---13 مرداد 1391
دادا قبل اینکه بارسلون موجودیت پیدا کنه رئال پایتخت بود.یه سر برو نت ببین سال 1954 رئال11-بارسا1.اینم واسه اینکه بری تحقیق کنی اطلاعاتت بره بالا.واسه اینکه بیشتر راهنماییت کنم تعداد بردهای رئال با اختلاف5گل بیش از بارساست.اینقدر کورکورانه طرفداری نکنید عزیزانم. پاسخ:matin real paietakht nabude madrid paietakht bude boro aval paietakhtaro yad begir bad bia inja

matin.z
ساعت23:51---12 مرداد 1391
ye zamani morinio motarjem bood.hamoon moghe be guardiula harf zadan yad dad.aslan guardiula sag kibashe.
پاسخ:felan k guardiola ride behetun berin hal konin


matin.z
ساعت23:28---12 مرداد 1391
خواهرشا ندیدم.ولی آخه زیدش هم مالی نیست.همون کیوان بهتره.ایشالا یه روز بارسلون بخش بشه سهمیشون بالا بره.ما که بخیل نیستیم.


پاسخ:azizam post ghablit javabeto dadam hamun ba3te vali bara inke motmaen beshi bedun ta ghable in k real bakhsh beshe barca hame jamaro gerefte messi ham tupe talaharo gerefte ta ronaldo tu kafesh bemune are aziz


matin.z
ساعت21:34---12 مرداد 1391
سعید اگه پیشم بودی سیر ماچت میکردم.بقیه کارا هم رو کیوان پیاده میکردم.پاسخ:نه تورو خدا کیوان گناه داره زنگ میزنم خواهر مسی تشریف بیارن
پاسخ:mn javabesho ru dotatun piade mikardam


matin.z
ساعت19:23---12 مرداد 1391
جانم.میگم میخوای وبا پاتوق ریالیا کنی؟باحال میشه.ولی کیوان تحمل نمیکنه. پاسخ:matin postaye badio bbin

keivan
ساعت18:15---12 مرداد 1391
hamasho az guardiola yad gerefte
پاسخ:آخه گواردیلا بلده حرف بزنه؟
نه ترو خدا بلده؟
که تازه آقای خاص بیاد از اون یاد بگیره؟

پاسخ:akhe morinio morabi gari balade na toro khoda balade baiad eftekhar kone guardiola besh morabi gari yad bede


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:10 ] [ saeed ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگی بسی دیدنی ، شنیدنی ، خواندنی ، تعریف کردنی و.... خلاصه .....
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 1544
بازدید کل : 64937
تعداد مطالب : 321
تعداد نظرات : 395
تعداد آنلاین : 1



Online User