وقت تفریح
وقت تفریح
اینجا همه چی پیدا میشه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وقت تفریح و آدرس tafrihkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

با وجود ارسال دعوت‌نامه براي کنفرانس 25 شهريور ماه که در آن قرار بود نسل بعدي Galaxy Note معرفي شود، سامسونگ پيشاپيش رسما Galaxy Note 10.1 را معرفي کرد. اين تبلت قبلا نيز معرفي شده بود ولي براي ارتقاء سخت افزاري و نرم افزاري به واحد تحقيق و توسعه سامسونگ بازگشته بود ولي اين بار مدل نهايي اين تبلت، معرفي شد.

تبلت 10.1 اينچي Galaxy Note 10.1 از پردازنده چهار هسته اي 1.4 گيگاهرتزي به همراه چيپ Exynos 4412 در کنار پردازشگر گرافيکي Mali 400MP و دو گيگابايت حافظه RAM بهره مي‌برد که تقريبا همان سخت افزار استفاده شده در گوشي Galaxy S III ولي با حافظه RAM بيشتر است.

همان‌طور که از نام آن مشخص است، Galaxy Note 10.1 داراي صفحه نمايش 10.1 اينچي است. اين صفحه، رزلوشن 1280x800 را داشته و تراکم پيکسلي نسبتا بالاي 149ppi را ارائه مي‌دهد در ضمن اين صفحه از پنل PLS TFT بهره مي‌برد.

Galaxy Note 10.1 در سه مدل 16، 32 و 64 گيگابايتي عرضه خواهد شد و تمام مدل‌ها داراي قلم S Pen نيز خواهند بود که در شيار لبه سمت راستي تبلت قرار مي‌گيرد.

سامسونگ براي استفاده هر چه بهتر از اين قلم، به طور پيش فرض يک سري برنامه کاربردي در اين تبلت قرار داده است که براي مثال مي‌توان به دفترچه يادداشت S Note، تقويم S Planeer و برنامه محبوب Adobe Photoshop Touch اشاره کرد.

در پشت اين تبلت، لنز دوربين 5 مگاپيکسلي به همراه يک فلاش LED قرار داشته و در بالاي صفحه نمايش، دوربين دوم 1.9 مگاپيکسلي قرار دارد.

اين تبلت در دو مدل Wi-Fi و 3G وجود دارد که مدل 3G داراي يک شيار سيم کارت نيز هست.

Samsung Galaxy Note 10.1 از اواخر ماه جاري ميلادي و با قيمت 599 دلار براي مدل 16 گيگابايتي Wi-Fi و 749 دلار براي مدل 16 گيگابايتي 3G، وارد بازار خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:56 ] [ Yusof ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگی بسی دیدنی ، شنیدنی ، خواندنی ، تعریف کردنی و.... خلاصه .....
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1533
بازدید کل : 64926
تعداد مطالب : 321
تعداد نظرات : 395
تعداد آنلاین : 1



Online User