وقت تفریح
وقت تفریح
اینجا همه چی پیدا میشه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وقت تفریح و آدرس tafrihkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

LG يکي از کمپاني هاييست که طي دو سال اخير با توليد انواع و اقسام گوشي‌هاي هوشمند اندرويدي، توانسته است سهم قابل توجهي از بازار اين نوع گوشي‌ها را به خود اختصاص دهد.

طي چند ماه گذشته، LG با توليد تعدادي گوشي رده بالا (High-End) سعي کرد تا بتواند در مقابل رقباي اصلي خود يعني Samsung و HTC خودي نشان دهد. در ميان اين گوشي‌هاي توليد شده، چهار گوشي خاص بودند که توانستند توجه ويژه اي را به خود اختصاص دهند.

اولين اين گوشي‌ها، گوشي LG Optimus L7 بود (اولين گوشي از سمت چپ در تصاوير پايين) که مي‌توان آن را بهترين گوشي رده متوسط کمپاني LG در حال حاضر دانست. اين گوشي داراي طراحي ظريف و باريک L-Style بوده (طراحي استفاده شده در مدل Prada 3.0) که با ضخامت تنها 8.7 ميلي‌متر، آن را به يک گوشي باريک، شکيل و لوکس تبديل کرده است. از مشخصات اصلي اين گوشي مي‌توان به صفحه نمايش 4.3 اينچي TFT NOVA، دوربين 5 مگاپيکسلي، پردازنده تک هسته اي يک گيگاهرتزي و اندرويد 4.0.3 به همراه رابط کاربري جديد LG يعني UI 3.0 اشاره کرد.

دومين گوشي، Optimus 4X HD نام دارد که پرچمدار جديد گوشي‌هاي هوشمند LG بوده و رقيب مستقيم گوشي‌هاي HTC One X و Samsung Galaxy S III محسوب مي‌شود. از مشخصات اصلي اين گوشي مي‌توان به صفحه نمايش بزرگ 4.7 اينچي با دقت 720x1280، باتري 2150 ميلي آمپري، دوربين 8 مگاپيکسلي، پردازنده چهار هسته اي NVIDIA Tegra 3 و نسخه 4.0.3 سيستم عامل اندرويد اشاره کرد.

سومين گوشي يا بهتر است بگوييم تبلت-گوشي (Phablet)، مدل5 اينچي Optimus Vu است. اين گوشي عظيم‌الجثه به همراه قلمي که دارد، رقيب مستقيم Samsung Galaxy Note محسوب مي‌شود. تفاوت اصلي اين دستگاه با Galaxy Note در ضريب 4:3 صفحه نمايش آن مي‌باشد. صفحه نمايش اين گوشي-تبلت داراي دقت 1024x768 است و بسيار عريض‌تر از Galaxy Note مي‌باشد و به همين دليل کار کردن با آن با يک دست خيلي راحت نيست. از ساير مشخصات اين گوشي-تبلت مي‌توان به پردازنده دو هسته اي 1.5 گيگاهرتزي، 32 گيگابايت فضاي داخلي (بدون درگاه کارت حافظه)، دوربين 8 مگاپيکسلي و باتري 2080 ميلي آمپري اشاره کرد. متاسفانه اين گوشي به طور پيش فرض از اندرويد نسخه 2.3 استفاده مي‌کند.

چهارمين و آخرين گوشي، نسل جديد گوشي‌هاي سه بعدي اين کمپاني، يعني Optimus 3D Max است. اين گوشي مدل بهبود يافته Optimus 3D است و تقريبا تمام مشخصات آن با مدل قبلي يکسان بوده و تنها تفاوت اصلي ايجاد شده در مدل جديد، طراحي باريک‌تر و سبک‌تر آن است. لازم به ذکر است که اين گوشي نيز متاسفانه از اندرويد 2.3 استفاده مي‌کند.

 


نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت18:28---19 مرداد 1391
بابا 4تا مطلب درست حسابی بزار.آیفون وتبلت چیچیش به ما میماسه.برو همون دنبال نون شب که خربزه آبه/
پاسخ:حالا خوبه ما یه مطلب گذاشتیم که شما به روز باشید!!!1
پاسخ:shadi to esfahani nisty?


نازنین
ساعت15:14---19 مرداد 1391
اینا که همشون درباره گوشی و تبلته

من مطلب میخوام

نه معرفیپاسخ:باشه بابا دیگه از تکنولوژی نمیذارم خوبه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:58 ] [ Yusof ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگی بسی دیدنی ، شنیدنی ، خواندنی ، تعریف کردنی و.... خلاصه .....
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 1541
بازدید کل : 64934
تعداد مطالب : 321
تعداد نظرات : 395
تعداد آنلاین : 1



Online User